Forum forum klasy medialnej Strona Główna


forum klasy medialnej
Forum klasy Medialnej LO im. Bolesława Chrobrego w Pszczynie
Odpowiedz do tematu
Poziomka :]
Caporegime


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Moja planeta... :]

Buhahahahahaha a co? Będziecie się kiełbaskami obrzucać? ;> lol2enter Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Doćka
Caporegime


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mEtRoPoLiA sTuDzIeNiCkO

noo wiesz ty juz masz swoje lata noo i ciebie juz nie wypada Razz ale my sie bedziemy bawic Very Happy moze nawet bedziemy sie rzucac ale nie kielbaskami, bo szkoda... ale cos sie znajdzie ^^^ Twisted Evil sasasa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doćka dnia Nie 18:52, 21 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
adzia:D
Gangster


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ćwiklice (rlzzzzzz:P)

zresztą Jadźka ty i tak nic pewnie nie zobaczysz:
1) z wiadomych powodów
2) bo spać pójdziesz do domu albo z Martą do Tip Topu Very Happy
p.s. Docia AJ LAF JU OFKOZ Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
adzia:D
Gangster


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ćwiklice (rlzzzzzz:P)

Aha, jeszcze jedno: elo rap pozdro joł xD ( to tak bardziej od Majanny) Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
adzia:D
Gangster


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ćwiklice (rlzzzzzz:P)

dobra, ode mnie tyż źą (czyt. źźźźąąąąąą, czyli ZIĄ czyli ZIOM) xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Doćka
Caporegime


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mEtRoPoLiA sTuDzIeNiCkO

lol Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Addodejo
Informator


Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ensemapmenlem43



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

These girls are mad!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tapanane27



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Amazing hardcore action video!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CzErWoNa LiNiA
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 4  

  
  
 Odpowiedz do tematu